2013年10月18日 星期五

7個月啦


真係好耐冇寫個blog啦,自從由yahoo轉泥呢度之後,都冇寫過。一來lazy 咗,二來呢個冇yahoo咁方便,所以真係一d寫的意欲都冇,三泥轉咗泥呢度之後,就好似冇咗好多blog友咁,所以有d唔知寫泥做乜的感覺=.=。

好啦,update 吓先,以家已經28W 7個月啦,真係話咁快,你地睇下我概巨肚,已經有38吋啦,睇泥我好快就會爆紋了 (唉...冇眼睇lor)。希望繼續順順利利,大家都要加油呀。


16 則留言:

  1. 哇,個肚真系幾大喔,好快可以同BB見面喇,加油加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲有2個月呀,希望快d到啦 ^.^

      刪除
  2. 好掛住你同bb啊, 陀得辛苦嗎? 買齊野嗎? 好快見到bb啦, 加油!!
    睇唔到你張相喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我重新upload 咗張相啦,可能我手恨見到手機多咗張相,跟住按按下去咗google +就諗住del 佢,咁手機咪見唔到lor,點知原來連blog張相都del呀,唉...我都係唔識用呢個blog o架啦。
      都唔算陀得辛苦呀,係訓得冇咁好,同又時坐得耐個背脊痛lor,希望後期都keep 住咁唔好咁辛苦就好啦,不過我個肚好似好大咁,哈...遲d都唔知點算lor。

      刪除
  3. 仲有兩個月, 真係好期待BB出世!!

    回覆刪除
  4. 我都覺得自己少咗好多blog友... 話咁快你個肚就咁大, 好快就可以同bb見面咯~

    回覆刪除
  5. I am here,but I don't know how to use this blog,I can't write Chinese now,so poor....

    回覆刪除
    回覆
    1. why ar? 係咪 googles setting問題呀? 定電腦問題呀。唉...總之就唔好用啦

      刪除
  6. 嘩,好大個肚呀,而家嚟計仲有個幾月就見到B女啦,我都好期待好緊張呀,加油呀,到我28週時又影比你睇返,比你比較下呀,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以家8個月仲大呀,成40吋呀,比又d同月媽媽的第二胎仲大=.=,我以家唔敢照鏡tim啦,我驚見到爆紋呀>.<
      好呀,到時記住影呀,你twins應該個肚仲大過我o卦,wakakkakka

      刪除
  7. WA~ 真係好大個肚ar~ 勁~! 加油ar!

    回覆刪除
  8. 依家12月啦喎, 唔知你幾時生得呢? 記得生左同我地分享下呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想快d呀,哈哈....但不過點都要捱到足月夠37W先好

      刪除