2014年1月11日 星期六

小公主出咗世啦

我個小公主係31/12出咗世啦,重3.55kg,係小肥妹1名 ^.^

一出世就大喊概小肥妹

沖乾淨啦

12朝啦,收咗水,塊面已經冇咁包了

15 則留言:

  1. 時間過得真係快, bb 女出世la~ 今年可以去逗利是~! (諗諗下佢滿月係年初一ar~)

    回覆刪除
  2. 恭喜晒呀! 肥嘟嘟呀! 我個出世2.87kg咋! 希望小公主健康快樂!
    你要好好調理呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀...估唔到佢咁肥dodo,好彩我唔係肥咗好多,去晒bb到姐...

      刪除
  3. 恭喜哂!! 祝BB快高長大! 身體健康! 聽教聽話!!

    回覆刪除
  4. 就快满月啦. hahaha....恭喜恭喜

    回覆刪除
  5. 好得意啊,7 鎊多唔錯啊。醫院同bb 沖,定自己沖涼㗎? 我聽人講英國醫院只幫bb 抹身,頭上身上d 血跡搞到新手父母好頭痕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係醫院個陣係醫院沖涼o架。幫bb 抹身? 即係咁多日係醫院都要自己落手落腳攪呀? 定只係岩岩出世個陣呀?

      刪除
    2. 我朋友bb 都住咗2 日2 夜,醫院都冇同佢沖呀,我朋友生完辛苦冇同bb沖,我探佢果陣問佢情況,佢話醫院幫bb 抹身,頭髮上仲有血跡,bb 臍帶果度變黑未甩,唔敢沖。

      刪除