2014年3月9日 星期日

Helia BB 2個月寫真集


Hello 各位ee,我係Helia呀,體重約11.46磅。我最近影咗d相相,post 幾張比你地睇吓我得唔得意。



10 則留言:

  1. 喔好靚呀!!你自己影既?好得意好開心,金色頭髮呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係自己影o架,揾人上門影的。
      哈..我冇同佢染髮o架,係唔知點解係陽光照下會變咗金頭髮咋

      刪除
  2. 是唔是去影樓影架, 好靚呀, 個bb 又超可愛......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係影樓影o架,係叫人上我地屋企影的。

      刪除
  3. 好cute呀, O咀果d仲攪笑!
    我岩岩都post左d寫真相:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....都唔知點解影相佢會 O咀 o架,平時都好似冇概

      刪除
  4. Bb 好白淨,o 咀同伸脷,嘻嘻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...白淨因為打咗燈同陽光咋,真人冇咁白o架

      刪除